Tlačová agentúra SITA nedávno priniesla vyjadrenie nezaradeného poslanca Hlinu k predvolebnej kampani. Vtedy sa vyjadril, že sa chce inšpirovať slovami premiéra Roberta Fica, ktorý mu odkázal, že je politik, ktorý sa stratí ako stopy v snehu, ktorými si vyšliapal cestu v politike. Hlina vtedy reagoval so slovami: „Mám vodičák na traktor, vyoriem si svoje meno do zeme.“ Tým naznačil možné formy netradičnej prezentácie. A už je to tu. Opozičný poslanec nezaháľa.
Viete, aký je rozdiel medzi billboardmi a stohom slamy?
Podľa Hlinu je až 90 percent billboardov umiestnených nevhodne. Ďalším argumentom je, že viac ako polovicu z nich vlastnia na Slovensku oligarchovia. Ak si politik objedná billboard, tak s najväčšou pravdepodobnosťou plní vrecká oligarchom. Na druhej strane hovorí o výhodách stohu slamy. „Ak si svoju slamu poukladáte do stohu tak, že vytvára Vaše priezvisko, podporíte tým poľnohospodárov, od ktorých slamu kúpite,“ vysvetľuje poslanec. V neposlednom rade si vraj poriadne zamakáte.
Lojzko, nemáš chybu
Reakcie ľudí nenechali na seba dlho čakať. Na netradičný nápad kampane reagujú pozitívne a zväčša úsmevne: „Nemal by ten nápis byť z hliny?“ – „Alebo traktorom vyorať nápis na poli s miernym sklonom k diaľnici…” – „Veľa šťastia v politickom bahne na Slovensku.“ Hlina odkazuje, že orať začne už čoskoro.
Facebookový profil Alojza Hlinu si môžete pozrieť TU