Rodič jeden, rodič dva. Ukážka hlúposti. Zdechovský je zdesený, aký drajv tento „pokrok“ nabral

    0
    Tomáš Zdechovský. (Autor: TASR)

    „Teraz sa totiž postupne prichádza s elimináciou slov matka a otec, čo osobne považujem za jeden z najnebezpečnejších sociálnych experimentov, ktoré ľudstvo zažilo od dôb nacistických a ďalších ideológií,“ varuje europoslanec Zdechovský v úvode svojho textu. Vo Francúzsku schválilo vo februári Národné zhromaždenie označenie rodič 1 a rodič 2 pre formuláre na školách. V Nemecku sa chystá podobné opatrenie, ale ide to vraj plazivejším spôsobom.

    Nemecké ministerstvo pre rodinu vraj zatiaľ len odporúča uznávať a podporovať sexuálnu mnohosť. „Učiteľom preto okrem iného radí používať vo formulároch namiesto slov otec a matka len neurčité ,rodič 1‘ a ,rodič 2‘. Myšlienka väčšej inkluzivity a rovnosti znie na prvý pohľad možno pekne, ale mne pri tom vždy napadne, či sa rodič č. 2 nebude cítiť oproti jednotke diskriminovaný a menej dôležitý. Kto bude rozhodovať o tom, kto smie byť na prvom mieste?“ zamýšľa sa Zdechovský.

    „Táto kŕčovitá snaha o dosiahnutie absolútnej rovnosti podľa mňa jednoducho len produkuje ešte viac nerovnosti a je vlastne nelogická vzhľadom na to, že napríklad deti z náhradného materstva môžu mať v najextrémnejších prípadoch až šesť rodičov!“ pokračuje.

    „Ak niekomu skutočne tak záleží na rovnosti a inkluzivite, mali by sme sa úplne vzdať nielen pojmov otec a matka, ale aj akéhokoľvek pojmu rodič a formuláre nadpísať len ,plnoletí zástupcovia dieťaťa‘ a nechať voľné riadky,“ uviedol a dodal, že veľa voľných riadkov, pretože môže prísť rozvod a sme na ôsmich. „Pokrok vraj predsa nezastavíme. Lenže si dovolím podotknúť, že ak namiesto slova ,pokrok‘ dáme do predchádzajúcej vety slovo ,úpadok‘, vyjde nám rovnaký záver. A potom sa divme mladej generácii, že nechcú mať deti. Možno rovnako ako ja nechcú byť oslovovaní slovom rodič, ale ,oci‘ a v prípade žien ,mami‘,“ podotkol na záver.

    Pôvodný text nájdete na webe iDnes.cz.

    autor: nab

     

    - Reklama -