Islam by mali zakázať, tvrdí šéfredaktor kontroverzného protiislamského webu

    0
    Ilustračná fotografia (Autor: SITA)

    Pred bohoslužbou, ktorej sa mali zúčastniť kresťania aj moslimovia, zaslal bývalý pražský imám Samer Shehadeh moslimom upozornenie, že sa nemajú zúčastniť spoločnej omše s kresťanmi. Je to podľa vás bežný prejav islamského duchovného?

    Áno, podľa mňa to je úplne štandardná islamská prax, celý systém a spoločenský poriadok islamu je tvorený tým, čo povedal Alah prostredníctvom Mohameda a čo urobil Mohamed. Z tohto hľadiska imám len opakuje, čo predpísal Mohamed.

    S tým istým duchovným sú spájané informácie o zavádzaní islamských komisií pre rodinu a islamských súdov. Čo by ich rozšírenie pre Česko znamenalo?

    Keď sa pozrieme, ako islam všeobecne vo svete funguje, vidíme postupnú islamizáciu spoločnosti. Vidíme to v Európe, v Škandinávii existujú stovky islamských súdov, na Blízkom východe sú zase krajiny, ktoré boli predtým kresťanské a dnes sú takmer stopercentne islamské. My ako Česká republika sme na počiatkoch islamizácie a islamská komunita potrebuje najskôr vybudovať akúsi vlastnú infraštruktúru pre fungovanie spoločenského poriadku. Videl som záznam z islamského súdu nasnímaný skrytou kamerou v Londýne, ale určite také už prebiehajú medzi moslimami aj u nás. Tých súdov bude pribúdať a znamená to, že náš právny štát, ako sme na neho zvyknutí, zlyháva, keď necháva existovať paralelný systém, kde neplatia pravidlá rovnaké pre všetkých.

    Napríklad svedectvo ženy má v islamskom práve len polovičnú váhu, žena dostáva len polovicu dedičstva ako muž a poznáme príklady, keď za to, že muž kyselinou oslepil ženu, ho potrestali stratou jedného oka. Najväčšie nebezpečenstvo, ktoré vidím, je, že náš právny systém nedokáže zabezpečiť, aby platila legislatíva pre všetkých rovnako.

    Postup je pomalý, islamské súdy fungujú najprv skryto, moslimovia k nim chodia, lebo im to predpisuje islam. Keď sa napríklad žena rozvádza, nemôže ísť pred občiansky súd, lebo by to bolo v rozpore s islamom, a ak nepôjde, hrozí jej vražda zo cti. Tých máme stovky ročne po celej západnej Európe. To sa týka aj moslimiek, ktoré sa zamilujú do nemoslimov a pod.

    Ten, kto ale tresty vykonáva, v západných krajinách riskuje právny postih…

    Väznice v Škandinávii sú plné moslimov, môj známy sa zaoberal ako psychológ dôvodom, prečo je v nich toľko moslimov a dospel k tomu, že celý islamský systém je kriminálny.

    Aký je podľa vás pomer radikálnych a umiernených moslimov v západných spoločnostiach?

    Medzi praktizujúcimi moslimami je to prakticky stopercentne.

    A čo takí moslimovia, ako je napríklad londýnsky starosta?

    Nie každý, kto o sebe tvrdí, že je moslim, ním skutočne je. Kto chce byť moslimom, musí nasledovať Mohamedov príklad, študovať Korán, modliť sa päťkrát denne, žiť podľa sunny a rešpektovať stopercentne právo šaría. Keď príde do Nemecka, nemôže ich uplatňovať stopercentne, preto je najskôr potrebné upraviť spoločenský poriadok v tej krajine. V rámci možností sa právom šaría bude riadiť sto percent moslimov.

    A čo moslimskí radikáli v Česku?

    Islamizácia je postupný proces, pri konverzii moslim začína ako Mohamed modlením, praktizovaním náboženstva, a ak bude nasledovať Mohameda, ktorý sa prvých desať rokov prejavoval ako náboženský kazateľ a ďalších trinásť rokov ako politik a bojovník, tak aj dobrý moslim na začiatku bude skôr dobrým človekom, ale po vzore proroka Mohameda sa bude meniť a bude chcieť aplikovať islam na celú spoločnosť.

    V súvislosti s českými moslimami sa objavili informácie, že imámovia kryjú domáce násilie…

    Tieto informácie mám napríklad od Pavlíny Bitarovej, ktorá chodila do mešity v Brne a rozprávala, akú kázeň tam imámovia robia a ako si ženy zakrývajú modriny hidžábom. Sám Mohamed povedal, že žena je oproti mužovi menejcenná, že sa muža nikto nesmie pýtať, prečo ženu bije. To je ideologická záležitosť, a keď je tak moslim od malička vychovaný, potom je to patologický jav.

    Mali by byť prijatá nejaká legislatívna úprava týkajúca sa islamu?

    Islam by mali  ako celok zakázať, a to preto, že je úplne v rozpore s našou legislatívou. Islam je v celej svojej ideológii aj svojím právnym systémom postavený na nerovnosti ľudí, to znamená, že nemoslim nie je nikdy rovný moslimovi, nemoslim nikdy nemá také práva ako moslim. Už dnes sa v niektorých islamských krajinách praktizuje, že sa podpisujú zmluvy s nemoslimom o tom, ako sa môžu obliekať, akú prácu môžu vykonávať a ako sa majú správať. Táto nadradenosť moslimov je vtkaná ako základná myšlienka do celého islamu, a to je úplne v rozpore s naším právnym poriadkom. S ním je v rozpore, samozrejme, aj nerovnosť mužov a žien. Štát, ktorý sa má starať o právo, by si mal preštudovať islam, vyhodnotiť, ako funguje, a potom ho jednoznačne zakázať ako ideológiu, ktorá odporuje našim hodnotám rovnako ako fašizmus alebo akýkoľvek iný systém založený na nerovnosti obyvateľov štátu.

    Ako si poradíte s tým, že v našom právnom poriadku je ako jeden zo základných princípov zakotvená aj sloboda náboženského vyznania?

    Islam má dve časti, jedna z nich je vzťah človeka k bohu, to je súkromná záležitosť a v tom smere nikto nemá právo človeku hovoriť, ako sa má vzťahovať k bohu. Druhá vec je, ako sa má človek správať ku zvyšku spoločnosti. Sloboda vyznania sa vzťahuje na ochranu práva na vnútorny vzťah človeka k bohu, ale nie je možné schovávať za slobodu vyznania systém ideológiou a právny poriadok, ktorý opisuje, ako sa má veriaci správať ku zvyšku spoločnosti. Tomu hovoríme politický islam a ten tvorí väčšinu islamu. Nemožno upierať nikomu právo, aby veril, že existuje boh, ale máme právo chrániť svoje ženy a deti pred tým, aby niekto v mene boha vraždil ľudí na ulici.

    Akú úlohu majú v ochrane štátu pred islamizáciou tajné služby a politici?

    Tajné služby by mali odovzdať informácie polícii a tá vec dotiahnuť na súd a odsúdenie. Pokiaľ ide o politikov, tí určujú smer fungovania našej spoločnosti a tu je potrebné, aby prestali strkať hlavu do piesku a predstierať, že sme si všetci rovní, ale pritom tí, ktorí najviac kričia, sú si najrovnejší. Európa je dnes na pokraji vojny, minimálne občianskej, vo Francúzsku je každý mesiac nejaký útok, v Nemecku a v Škandinávii alebo Británii sú moslimské enklávy, kam sa neodváži ani polícia, a štát to nedokáže kontrolovať. Politici by teda mali prísť s koncepciou, ako zabrániť islamizácii republiky, inak to, na čo sme tu zvyknutí, končí.

    - Reklama -