Kia predstavuje novú stratégiu značky

0
Najnovší model značky KIA Sorento. Foto: netcarshow.com

Spoločnosť Kia oznámila podrobnosti o novom zámere značky a jej ambíciách do budúcnosti.

Znamená to odklon firmy od svojho tradičného obchodného modelu zameraného na výrobu a oznámila nový názov spoločnosti: z doterajšieho názvu odstránila slovo „Motors“ (pôvodný názov „Kia Motors Corporation“). Kia rozšíri svoje pôsobenie do nových, rozvíjajúcich sa oblastí obchodnej činnosti a bude vytvárať inovatívne produkty a služby v oblasti mobility, ktorých cieľom bude zlepšovať každodenný život jej zákazníkov.

Nový slogan značky

Značka predstavila svoj nový slogan „Movement, that inspires“ (Pohyb, ktorý inšpiruje). Je ústredným bodom vyhlásenia, ktoré odráža nový zámer značky Kia – inšpirovať zákazníkov prostredníctvom produktov a služieb a ich skúsenosti so značkou. Nový zámer zdôrazňuje, že pohyb je zakorenený v samotnom vývoji ľudstva. Vďaka pohybu môžu ľudia vidieť nové miesta, stretávať sa s novými ľuďmi a získavať nové skúsenosti.

Kia Corporation a udržateľná mobilita

Spoločnosť sa zameriava na popularizáciu elektrických vozidiel. Plánuje posilniť svoj globálny sortiment produktov a do roku 2027 uviesť na trh sedem nových špecializovaných EV. Medzi tieto nové modely bude patriť rad osobných automobilov, športové úžitkové vozidlá (SUV) a viacúčelové vozidlá (MPV) z viacerých segmentov, z ktorých každé bude obsahovať špičkové technológie pre jazdu s dlhým dojazdom a vysokorýchlostné nabíjanie z novej globálnej elektrickej modulárnej platformy E-GMP spoločnosti Hyundai Motor Group.

Prvé špecializované vozidlo EV a nová filozofia dizajnu

V prvom štvrťroku 2021 predstaví značka Kia prvé z najnovšej generácie svojich elektrických vozidiel, ktoré bude stelesňovať posun jej zamerania smerom k elektrifikácii. Toto špecializované EV, založené na novej technológii E-GMP, prinesie dizajn inšpirovaný crossoverom, ponúkne dojazd viac ako 500 km v režime elektrickej jazdy a vysokorýchlostné nabíjanie za menej ako 20 minút. Vozidlo bude zároveň prvým globálnym modelom, ktorý ponesie nové logo Kia. Vďaka narastajúcej ponuke vozidiel EV chce spoločnosť Kia do roku 2025 dosiahnuť 6,6-percentný podiel na svetovom trhu s EV a do roku 2026 celosvetový ročný predaj v objeme 500-tisíc kusov EV.

- Reklama -