Áno či nie? Rezníkovi sa nepozdáva viac reklamy v RTVS. Národniari sú však za zvýšenie jej objemu

    0
    Jaroslav Rezník. Foto: TASR

    To, že verejnoprávne médiá na Slovensku by potrebovali na svoj chod viac peňazí, je dlhodobo známa vec. Napokon aj nový riaditeľ Rezník po nástupe do funkcie zdôraznil, že by potreboval na revitalizáciu RTVS aspoň 32 miliónov eur, ktoré chcel získať od ministerstva kultúry.

    S touto požiadavkou však nesúhlasil šéf rezortu kultúry Marek Maďarič.

    „Ak musí prísť generálny riaditeľ za politikmi a žiadať 32 miliónov, tak to je vlastne veľká (politická) závislosť. Rád by som počul názor pána Rezníka, či si nemyslí, že je naozaj v situácii veľkej závislosti, keď musí takéto prostriedky takýmto spôsobom žiadať,“ cituje Maďaričove slová vo svojom článku portál Aktuality.sk

    Maďarič a Rezník by si však k tejto téme mali ešte sadnúť za rokovací stôl.

    Vládna SNS vidí riešenie vo vyššom objeme reklamného obsahu vo vysielaní RTVS.

    „Dlhodobo si myslím, že verejnoprávna televízia by mala byť samofinancovateľná. Napríklad aj tým, že sa rozšíri možnosť reklamy,“ ponúkol svoj pohľad podpredseda SNS Anton Hrnko.

    Viac reklám však divákom RTVS, aspoň nateraz, nehrozí.

    Jaroslav Rezník totiž označil aktuálny (reklamný) stav v rámci vysielania za komparatívnu výhodu RTVS.

    - Reklama -