„V Paríži oznámila tunajšia socialistická starostka Anne Hidalgová, že sexistickým reklamám na bilbordoch odzvonilo. K rovnakému kroku sa podujal aj moslimský starosta Londýna Sadiq Khan a zakázať reklamy, na ktorých sú ženy ,znázornené ako krásne, ale zároveň slabé, hlúpe a naivné stvorenia‘, chcú aj úradníci v Berlíne. Je iróniou osudu, že túto zdanlivo cnostnú vlnu morálky majú na svedomí ľavicoví politici, ktorí dlhé roky bojovali za sexuálne oslobodenie,“ píše Meotti.
Sadiq Khan Zdroj: SITA
Podľa talianskeho publicistu má konanie Paríža, Londýna, Berlína a ďalších miest svoj dôvod, ktorým je významný podiel moslimskej populácie. „Politici sa zúfalo snažia zavádzať takmer povinný multikulturalizmus a potešiť moslimov. Teraz stoja na čele šíku s cieľom presadiť právo šaría prekvapivo feministky. Vo výsledku sa tak dnes odváži kritizovať islam a moslimov len malá časť feministiek,“ konštatuje.
„Tento trend je však zrejmý prakticky po celej Európe. V Holandsku nabádala jedna radnica svoje zamestnankyne, aby nenosili minisukne. Na niektorých plavárňach vo Švédsku majú vyhradené hodiny len pre ženy. Riaditelia nemeckých škôl posielajú rodičom listy, aby ich deti nechodili do školy v príliš odhaľujúcom oblečení,“ pokračuje Meotti a zameriava sa na situáciu v Nemecku. „Prvým, kto z politikov o zákaze sexistických reklám hovoril, bol socialistický minister spravodlivosti Heiko Maas,“ podotýka.
Heiko Maas Zdroj: TASR
„Rovnakí ľavicoví aktivisti, ktorí navrhujú zakázať odhaľovanie žien v reklamách, presadzovali cenzúru v rámci informovania o sexuálnych deliktoch prisťahovalcov počas silvestrovských osláv v Kolíne nad Rýnom. Nikto z nich však už nekomentoval, že liberálna berlínska mešita, ktorá ako prvá zakázala nosenie burky, musí byť z dôvodu vyhrážok pod policajným dohľadom,“ čuduje sa Meotti a kritizuje dvojaký štandard, ktorý si z jeho pohľadu osvojili európske elity.
„Verejnosť na Západe je podľa všetkého nadšená z islamských závojov. Návrhár Ismail Sacranie v rozhovore pre denník The New York Times uviedol, že 35 % jeho klientely netvoria moslimovia. ,Vynálezkyňa‘ burkín Aheda Zanettiová z Austrálie zase tvrdí, že 40 % jej produkcie kupujú nemoslimské zákazníčky. Je paradoxné, že ženy sa radujú zo svojho vlastného útlaku a ešte ho samy otvorene podporujú,“ konštatuje.
„Ak bude Európa aj naďalej zrádzať svoje demokratické hodnoty individuálnej slobody, na ktorých stoja základy západného sveta, moslimovia začnú čoskoro svoje pravidlá vnucovať aj ženám na Západe. Možno začnú s feministkami, ktoré v šesťdesiatych rokoch minulého storočia priniesli sexuálnu revolúciu a teraz naopak presadzujú kroky vedúce k zotročovaniu žien,“ dodáva Meotti.
Celý text si môžete v angličtine prečítať TU.