Rekonštrukcia pôšt po celom Slovensku pokračuje. Toto je pre nás dôležité, vraví generálny riaditeľ

    0
    Slovenská pošta otvorila zrekonštruovanú poštu v pamiatkovej zóne Kežmarku (Autor: Archív SP)
    „Som rád, že rekonštrukcia pôšt po celom Slovensku úspešne pokračuje. Budova v Kežmarku prešla kompletnou rekonštrukciou a verím, že zákazníci nielenže vybavia svoje požiadavky rýchlo, ale budú sa v priestoroch tejto pošty cítiť príjemne. Počas tohto roka v súlade s investičným plánom pre rok 2016 pošta realizovala rekonštrukciu Pošty Veľké Kapušany, Pošty Lučenec 3, Pošty Rimavská Sobota a Pošty Lozorno. Stavebné a rekonštrukčné práce prebiehajú v objekte Pošty Želiezovce. Je pre nás dôležité, aby sa klienti, ale aj naši zamestnanci, cítili na pošte komfortne,“ uviedol generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik.
     
    O potrebe rekonštrukcie pošty v Kežmarku a jej dôležitosti pre mesto a okolie rokovala aj Vláda Slovenskej republiky vlani v auguste, a jej oprava patrila medzi priority Slovenskej pošty a Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR.  
     
    Priestory kežmarskej pošty, ktorá sídli v budove z roku 1967, prešli kompletnou rekonštrukciou. Stavebné práce, ktoré začali koncom januára tohto roku, prebiehali nielen v interiéry (nová podlaha, vstupné a bezpečnostné dvere, kazetový podhľad, omietky, elektrické rozvody), zrekonštruovaná je aj strecha, fasáda budovy a pribudlo aj prestrešenie nakladacej rampy. Počas rekonštrukcie sa myslelo aj na komfort klientov, novinkou je klimatizácia poštovej haly a bezbariérový prístup. 
     
    Pošta na ulici Mučeníkov 2 v Kežmarku ponúka zákazníkom služby v deviatich priehradkách poskytujúcich listové a balíkové služby, peňažné a finančné služby, služby Poštovej banky, ako aj predaj poštových známok, dennej a periodickej tlače, predaj žrebov a tovaru Post shop, služby Wester Union a Ticketportalu. „Občania si na tejto pošte budú môcť vybaviť aj elektronické služby, ako výpis z obchodného registra, výpis z registra trestov a výpis z listu vlastníctva na právne účely. V roku 2015 obslúžila Pošta Kežmarok 1 viac ako 202 tisíc klientov,“ doplnil riaditeľ úseku pobočkovej siete a retailového predaja Jozef Kiss. 
     
     
    - Reklama -