Kollárovo rádio opäť boduje. Zhltlo ďalšiu štátnu zákazku. Náhoda či dohoda?

    0
    Boris Kollár (Autor: ReproFoto: Facebook)

    Toto médium neprešlo žiadnou súťažou, ale rezort si ho vybral priamo. Je ním Fun rádio podnikateľa Borisa Kollára, ktorý taktiež kandiduje do marcových parlamentných volieb. Práve táto rozhlasová stanica je známa tým, že sa jej darí „uchmatnúť“ množstvo štátnych zákaziek. Hlavnou tvárou rozhlasovej propagácie sa stal moderátor Marcel Forgáč. Reklamný projekt mal ministerstvo stáť 36-tisíc eur.

    Moderátor Marcel Forgáč si na vlastnej koži vyskúšal vojenský výcvik. Zdroj: Youtube/Fun Radio

    „Fun rádio je dlhodobo medzi dvoma najpočúvanejšími komerčnými stanicami na Slovensku a v jeho prípade predovšetkým vo vekovej kategórii, ktorá je cieľovou skupinou pre dobrovoľnú vojenskú prípravu,“ vysvetlil riaditeľ komunikačného odboru ministerstva Martin Čambalík. Podľa neho prišlo rádio s ponukou samo a ministerstvu sa tento návrh aj s projektom páčil.

    Veľmi výhodný „kšeft“ dostalo rádio aj koncom minulého roka od úradu vlády za kampaň Dobré správy. Transparency International Slovensko prednedávnom informovalo o svojom postrehu ohľadom nezvyklej úspešnosti Fun rádia v súvislosti so štátnymi zákazkami. „Je to viac ako všetky kanály štátneho rozhlasu a najpočúvanejšieho Rádio Expres dokopy,“ upozornil Gabriel Šípoš z organizácie. O problematike informoval denník SME.

    - Reklama -