Nepotrebuje reklamu, ale dala za ňu desaťtisíce eur do firmy údajného mecenáša Smeru. Štátna firma takto šafári s peniazmi občanov

    0
    Vladimír Poór a Robert Fico pri otvorení trnavskej City Arény (Autor: SITA)
    Trnavskú teplárenskú spoločnosť vlastní štát a väčšinu odberateľov tvoria ľudia v bytoch s ústredným kúrením. Ak chcú mať teda teplo, musia ho odoberať práve od štátnej firmy a podľa Veroniky Remišovej nemajú po nedávnom sprísnení zákonov o montáži domových kotolní žiadne iné možnosti. Ďalšou skupinou zákazníkov sú podniky, ktoré reklamu na futbalovom štadióne a tréningových centrách pravdepodobne nesledujú. 

    Reklama za desaťtisíce 

    Nových zákazníkov Trnavská teplárenská reklamou pravdepodobne nepriláka, ale napriek tomu do nej investovala vlani nemalú sumu. Podľa Veroniky Remišovej je to pomerne prekvapivé, keďže štátna tepláreň podpísala s FC Spartak, a. s., zmluvy na prenájom reklamných panelov za viac ako 57-tisíc eur. 
     
    Jeden reklamný panel umiestnený v športových centrách mládeže stál takmer 40-tisíc eur. Len pre porovnanie, celoročný prenájom porovnateľne veľkej reklamnej plochy v centre hlavného mesta by stál 2 000 eur. Remišová na svojom blogu pripomína, že „FC Spartak, a. s., mal v roku 2014 zisk po zdanení 400 309 eur. Štátna tepláreň, ktorá si od neho vo veľkom objednávala reklamu, mala v roku 2014 zisk po zdanení 9 753 eur“. Väčšinovým vlastníkom futbalového klubu FC Spartak Trnava je Vladimír Poór, ktorého meno sa objavuje aj v spise Gorila v súvislosti s financovaním strany Smer. 
     
    Blog Veroniky Remišovej si môžete prečítať TU.
     
    - Reklama -