Nacistická orlica sa uhniezdila v newyorskom metre. Reklamná kampaň televízneho seriálu šokovala Američanov

    0
    Reklamná kampaň na seriál Muž z vysokého zámku vyvolala pobúrenie. (Autor: twitter Fox News)

    Seriál Muž z vysokého zámku je seriálovou adaptáciou uznávaného kultového sci-fi románu od renomovaného autora vedeckej fantastiky Philipa K. Dicka.
    Pobúrenie vyvolala kontroverzná reklamná kampaň, ktorá v sebe zahŕňala skĺbenie dvoch symbolík, nacistickej a americkej.

    Seriál hovorí príbeh alternatívneho vývoja reality, keď nacisti vyhrajú druhú svetovú vojnu a spolu s Japoncami si rozdelia svet, vrátane so Spojenými štátmi.

    Zvláštna kampaň „naštvala“ šíky Američanov, ktorí sa v blízkosti takto pozmenených amerických symbolov (americká vlajka s nemeckou orlicou) necítili dvakrát príjemne. Reklamné pútače sa objavili aj na sedačkách newyorského metra.

    Kampaň Amazonu na kritikou oceňovaný seriál vyvolala pohoršenie aj u starostu New Yorku Billa de Blasia, ktorý ju berie ako urážlivú.

    Spoločnosť produkujúca televízny počin najskôr o stiahnutí reklamných pútačov nechcela ani počuť, no keď sa do incidentu zapojil aj guvernér štátu New York, musela poľaviť a vyhovieť.

    Napriek tomu, že sa Amazon musel reklamných polepov zbaviť, nesúhlasí s tým, že by sa dopustil niečoho zlého či protiamerického, podľa neho je Muž z vysokého zámku ceneným dielom o posolstve solidarity a celosvetového humanizmu. O zvláštnej kampani informoval portál spravodajskej televízie CNN.

    - Reklama -