doc. Mgr. art. Dušan Jarjabek

  • SMER SD
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Priemerná známka je 0,5. Ohodnoťte podľa svojho uváženia.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

(-3 je najhoršie známka / +5 je najlepšia známka)

Dotaz

9.10.2018 9:37:16 - LUCINDA

Už je to doslova obťažujúce

Rada by som upozornila niečo čo ma doslova obťažuje, či už je to rádio, alebo televízia, tak napríklad pri hlásení o počasí sa 5 minút dozvedáme, kto nám toto počasie prináša, kto je hlavným, vedľajším, terciálnym, sekundárnym a pod. podporovateľom a sponzorom daného počasia, aby vám nakoniec redaktor povedal v priebehu 10 sekúnd, že dnes bude od 21-24 stupňov C. podobne je to v televízií, kedy ak si človek chce pozrieť film tak si musí vyhradiť 4 hodiny svojho času a lieky na trpezlivosť.
ďakujem Lucia

Odpoveď

15.10.2018 8:49:03 - doc. Mgr. art. Dušan Jarjabek
 Už som sa k tejto otázke vyjadril niekoľkokrát, pani Lucia, ale tam, kde ide o veľké peniaze, človek narazí, pretože sponzoring a reklama ostro hľadí na to, komu, za čo a koľko peňazí dá, nuž a médiá, pre ktoré ide o vážny zdroj príjmov, ponúkajú iba priestor a čas. Otázka ako veľmi reklama znehodnotí umelecký zážitok alebo informáciu o počasí, stojí, bohužiaľ, až v druhom rade, pretože, ako hovoria bratia Česi, za peníze v Praze dúm... Skrátka divák počká, zvykne si. Aby to tak nebolo aspoň vo verejnoprávnych médiách, o to už sčasti úspešne snažíme vari všetci politici... V súkromných médiách platí ono známe, že o peniaze ide až v prvom rade. A áno, máte pravdu, pani Lucia, už je to doslova obťažujúce. Azda sa nám podarí niečo vymyslieť...