„Teší ma, že k nám chodí viac turistov a aj to, že u nás ostávajú dlhšie. Robíme veľa pre to, aby sme k nám turistov prilákali, a aby tu strávili čo najviac času,“ reagoval Arpád Érsek, minister dopravy a výstavby SR.
Ministerstvo dopravy podniká aktívne kroky, ktoré pomáhajú cestovnému ruchu. V tomto roku sa zvýšili dotácie pre organizácie v cestovnom ruchu o viac ako 730 tisíc eur na celkovo viac ako 6,4 milióna. Takisto s marketingovou značkou Travel in Slovakia – Good Idea sa prezentuje Slovensko na zahraničných veľtrhoch, ako aj medzi cudzokrajnými novinármi venujúcimi sa turizmu. Úspešná bola zimná kampaň s Petrou Vlhovou a v tejto spolupráci by sme chceli aj pokračovať. V nasledujúcom období sa bude rezort dopravy viac venovať online marketingu.
Aj tieto aktivity rezortu dopravy sa prejavili v pozitívnom hodnotení Slovenska vo viacerých významných medzinárodných rebríčkoch. Tatry sú napríklad podľa Lonely Planet tou najlepšou európskou destináciou, ktorú by mali turisti v tomto roku navštíviť.
Zdroj: Ministerstvo dopravy SR