Voliči Smeru billboardy nepotrebujú. Ich informačné potreby sú plne uspokojené médiami, píše Juraj Droba

0
Juraj Droba, poslanec NR SR za Slobodu a Solidaritu (Autor: SITA)

„Smeráčka“ Renáta Zmajkovičová sa na margo umiestňovania billboardov v minulosti viackrát vyjadrila, že by sa mal obmedziť ich počet. Podľa nej by politici mali využívať iné formy komunikácie s voličmi. Ako príklad uviedla sociálne siete.

Billboardy mi lezú na nervy, ale…

Poslanec Droba jej vo svojom blogu tak trošku oponuje. „Mnohé na hulváta umiestnené a prehustené billboardy mi lezú na nervy a vizuálny smog ma obťažuje,“ píše Droba. „Poslankyňa Zmajkovičová ma však núti postaviť sa za billboardy aj z hľadiska ochrany práva na slobodu prejavu. Prečo? Lebo podľa jej názoru by nemali byť nástrojom politického dialógu a parlament by mal stanoviť pre politickú reklamu jasnejšie pravidlá. Vládnej poslankyni totiž prekáža, že hoci sa oficiálna kampaň pred budúcoročnými parlamentnými voľbami ešte nezačala, krajina je posiata pútačmi politických strán,“ pokračuje Droba.

Samovláda Smeru

Drobovi sa nepáči, že „smeráci“ billboardovú kampaň kritizujú, pretože politici Smeru dostávajú podľa jeho názoru ďaleko väčší priestor v masmédiách. „Nie sú odkázaní na billboardy. Všetko, čo chcú oznámiť, cez médiá aj oznámia. To však neplatí o parlamentných opozičných stranách a ešte v menšej miere o stranách, ktoré len začínajú. Tie sa do médií dostanú len sporadicky. Billboardy sú teda pre ne nástrojom na vyváženie informačnej prevahy, ktorú má vládna strana,“ myslí si Droba.

Celá blog Juraja Drobu si môžete prečítať TU

- Reklama -