Slovensko zaplavili bilbordy. Do volieb je ešte ďaleko a politici už teraz rozhadzujú peniaze

0
Pohľad na bilbord politickej strany SDKÚ-DS (Autor: SITA)

Dnes už snáď každý volič prinajmenšom tuší, že politické strany v spolupráci s mediálnymi agentúrami používajú premyslené marketingové stratégie založené na psychológii predaja produktov. Pred minuloročnými komunálnymi voľbami sa v parlamente rokovalo aj o tom, že stavanie bilbordov má byť regulované. Máte dnes vari niekto pocit, že bilbordov na Slovensku ubudlo?

Kto skôr začne, ten skôr melie alebo…

V Slovenských národných novinách sa na margo predčasnej volebnej kampane dočítate: „Nie je celkom jedno, či popri cestách stoja reklamné tabule na propagáciu zubnej pasty, nábytku, potravín alebo politickej strany, hoci reklamné agentúry sa občas správajú tak, ako keby to bolo jedno. Prečo sa už teraz objavuje na bilbordoch predvolebná kampaň, keď voľby sú až na budúci rok? Zrejme preto, lebo niektoré strany si predstavujú získavanie voličov ako preteky s časom v tom zmysle, že kto skôr začne, ten skôr melie.“ Len aby to neskončilo štýlom, kto skôr začne, ten skôr skončí.

Celý článok si môžete prečítať TU

„Sieťkari“ míňajú, Hlina šetrí

Kampaň pred budúcoročnými voľbami sa ešte len rozbieha a Sieť už stihla minúť takmer celú 800-tisícovú pôžičku z vlaňajška. Preferencie strany sú priaznivé a česká Fio banka, ktorá poskytla Procházkovej strane prvý úver, preto nemala problém navýšiť pôžičku o ďalší milión eur. Na druhej strane poslanec Alojz Hlina vyhlásil, že pred voľbami neplánuje ani jeden bilbord, pretože nemieni plniť vrecká oligarchov. Hlina sa radšej vybral na pole a začal so stavaním slamených stohov v tvare svojho priezviska.

- Reklama -