SNS: RegioJet na Slovensku nekončí, klame verejnosť. Ide mu o štátne dotácie

0
Slovenská národná strana (Autor: SNS)

Ak má uvedená spoločnosť pocit, že nezvláda podnikanie na Slovensku, nech hľadá vinníka vo vlastných radoch a nesnaží sa preniesť zodpovednosť za manažérske zlyhanie v osobe predsedu SNS a Národnej rady Slovenskej republiky. Hľadanie vinníka, tam kde nie je, považuje SNS za zakrývanie vlastných chýb a ukončenie podnikateľskej RegioJet na Slovensku odporúča spoločnosti riešiť bez emócií.

Slovenská národná strana už v minulosti verejne deklarovala, že súčasťou jej programu a prísľubu pre občanov, teda jedným z jej politických cieľov je obnovenie štátneho spojenia trasy Bratislava-Košice.

„Rozhodnutím stiahnuť štáte IC vlaky z tejto trasy, ktoré prišlo v minulosti, dostal súkromník k dispozícii absolútny monopol. Vybral si iba ziskové hrozienka. Slovensko nepotrebuje takýchto špekulatívnych podnikateľov, ktorí to, čo nie je až tak lukratívne nechajú na štát a vyberú si vopred iba istý zisk a profit,“ pripomína predseda SNS a predseda Národnej rady SR Andrej Danko.

„My sme však RegioJetu na Slovensku nezakázali podnikať a ani sme ho nevyzvali na to, aby opustil krajinu. Je to rozhodnutie samotnej spoločnosti, nie Slovenskej vlády, nie Slovenskej republiky a už vôbec nie moje“, konštatoval Andrej Danko.

„Slovenská národná strana sa nemôže a ani sa nebude prizerať na rozklad a demolovanie posledných štátnych činností. Práve naopak, to, čo na Slovensku máme si musíme chrániť,” hovorí predseda SNS Andrej Danko.

Slovenská národná strana vždy presadzovala a aj bude presadzovať štátne možnosti prepravy pre občanov. Je absolútne prirodzené, že každý štát si chce a musí chrániť svoje spoločnosti. Napriek všetkému, čo za posledné dni z úst predstaviteľov RegioJetu vyšlo, je Slovensko štátom, ktorý je otvorený všetkým dopravcom a pre súkromníkov sme ponúkli absolútne nadštandardné podmienky.

„Ak česká spoločnosť kritizuje podporu našich vlastných vlakov, nech ukáže jediného slovenského prepravcu, ktorý má v Českej republike také podmienky a monopol na prioritnej trase medzi dvoma najväčšími mestami v štáte, ako mal práve RegioJet.“ Vyzýva Andrej Danko a zároveň dodáva, „že také podmienky pre súkromníka na úkor vlastných štátnych činností neurobil žiaden európsky štát.“

To čo sa obnovením štátnych IC vlakov stalo, je iba vytvorenie zdravého konkurenčného súperenia a zároveň je to aj ochrana štátnych činností. Železnice slovenskej republiky sa tak opäť vrátili do pozície národného prepravcu, ktorý má slúžiť nám všetkým, ktorý je tu prioritne pre občanov.

- Reklama -