ZMAJKOVIČOVÁ: Billboardy by nemali byť nástrojom politického dialógu

0
Renáta Zmajkovičová, poslankyňa NR SR (SMER-SD) (Autor: SITA)

„Zvolebnieva sa, ale napriek tomu, že voľby budú až vo februári, všade po Slovensku sa na občanov z bilboardov pozerajú tváre politikov. Je to príliš skoro,“ povedala. Podľa nej s politickou reklamou na billboardoch by sa malo začať najskôr pol roka pred voľbami.

Ľudia sú už unavení a otrávení

Zmajkovičová chápe, že strany, ktoré nie sú v parlamente, chcú oboznámiť voličov so svojím pôsobením a chcú zviditeľniť svojich lídrov. Ľudia sú však podľa nej z toho unavení a otrávení. „Takáto reklama by mala mať jasné pravidlá. Mala by byť povolená pol roka pred voľbami a mesiac po voľbách by mala politická reklama z billboardov zmiznúť,“ povedala s tým, že ak by billboardové spoločnosti politickú reklamu neodstránili, dostali by pokutu.

Politici by mali viac využívať sociálne siete

Na vysvetľovaciu kampaň je podľa Zmajkovičovej dosť iných médií ako sú billboardy. „Sú sociálne siete, internet, televízie dávajú priestor mnohým stranám,“ povedala s tým, že aj stavebný zákon billboardy definuje ako stavby, pretože ľuďom znepríjemňujú život. „Politici by mali byť príkladom a zvoliť si iné formy reklamy,“ dodala.
 

- Reklama -