Vychovávať majú rodičia. Nechcem to! Pikora so Šichtařovou sa zdesili z „prevýchovného“ spotu

20.1.2019 11:30

Svetoznáma firma Gillette vypustila nedávno do sveta novú reklamu. Dá sa povedať, že výchovnú. A reakcia na seba nenechala dlho čakať. Spot komentovalo duo ekonómov – Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora. Pikora sa urazil, že nie je spotrebič, aby ho chcel niekto vylepšovať, a zapovedal sa, že značku už nebude kupovať. A ekonómka si všíma „asexuálnych“ mužov v reklame. A pýta sa, či to nie je len nejaký postoj, ktorý pod tlakom trhu firma zase rýchlo opustí.

Vychovávať majú rodičia. Nechcem to! Pikora so Šichtařovou sa zdesili z „prevýchovného“ spotu
Foto: ReproFoto YouTube
Popis: Záber z novej reklamy firmy Gillette

Aká reklama skutočne je, to necháme na posúdenie čitateľa.

V čase zverejnenia článku však malo video na YouTube vyše 1 100 000 označení „nepáči sa mi“. Zmienky o #MeToo a vychovávaní mužov zrejme nepadli na úrodnú pôdu.

Reklame sa venujú ekonómovia Markéta Šichtařová a Vladimír Pikora. „Gillette ukazuje, akí majú byť noví muži? Akí noví? Som nejaký spotrebič?“ pýta sa Pikora na Facebooku po tom, ako ho jeho partnerka vyzvala, aby zmenil značku. „Cieľom spotu je mužov vychovávať a zlepšovať. Fakt nechcem! Vychovávať majú rodičia a nie nejaká firma,“ tvrdí otec piatich detí. „Takže, priatelia, roky som kupoval výrobky firmy Gillette, ale práve mi naznačila, že som pre ňu príliš mužský, a ja výrobky takej firmy už kupovať nechcem!“ pokračuje.

„Ak si firma nevšimla, tak sa snaží cieliť na mladú generáciu, lenže mladá generácia sa prestáva holiť. Všetci chcú vyzerať ako kanadskí drevorubači. Bojím sa, že sa to skončí ako s Playboyom, ktorý si myslel, že už nemusí dávať do časopisu fotky dievčat, aby následne pochopil, ako veľmi sa mýlil. Practe sa s týmto bojom proti mužom!“ uvádza ešte Pikora.

Zdroj: Facebook / Vladimír Pikora

Samotná Šichtařová o reklame tvrdí: „Niektorí tí podivní chlapíci zo záveru reklamy sa mi zdajú akýsi podozriví. Akýsi asexuálni. Celkovo by som sa pred takými indivíduami mala na pozore. Jednému však nerozumiem. Keď by v Gillette chlapov najradšej vykastrovali – komu chcú potom predávať tie svoje vecičky na fúzy? Čo mi tu uniká?“

A dodáva: „Nebude to náhodou taký ten biznis model, keď Playboy vyhlásil, že nahé dievčatá už nie, a keď vzápätí zistil, že skoro bankrotuje, zase tú politickú korektnosť pokorne a urýchlene opustil?“

Zdroj: Facebook / Marketa Sichtarova

 

Ste politik? Zverejnite bez redakčných úprav všetko, čo chcete. Zaregistrujte sa TU.
Ste čitateľ a chcete komunikovať s politikmi? Zaregistrujte sa TU.

autor: kas
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Ďalšie články z rubriky

Kto pomôže Kiskovi s rozbehom jeho novej strany?

0:00 Kto pomôže Kiskovi s rozbehom jeho novej strany?

Prezident SR Andrej Kiska pri zakladaní novej strany rokuje aj s už existujúcimi politickými subjekt…