Smer má nové bilbordy pol roka po voľbách. Situácia je vážna, píše komentátor

    0
    Robert Fico (Autor: Reprofoto/Facebook: Smer-SD )

    Koncom uplynulého týždňa sa po celom Slovensku začal našincovi prihovárať z reklamných plôch premiér a zároveň aj predseda najsilnejšej vládnucej strany Smer-SD Robert Fico. Vedľa svojej fotografie má umiestnené aj heslo „držíme slovo“, ktoré dopĺňa viacero variant, napríklad „nezamestnanosť klesá“ alebo „stabilné ceny energií“.

    Komentátor Roman Pataj v DenníkuN tvrdí, že bilbordová kampaň Smeru pol roka po parlamentných voľbách vypovedá o dvoch veciach. Prvou je, že strana má dosť peňazí, a druhou, že situácia je vážna. Podľa komentátora Ficova strana čelí miznúcej dôveryhodnosti u voličov pre kontroverzného podnikateľa Ladislava Bašternáka, ministra vnútra Roberta Kaliňáka a aj pre neho samého.

    „Prvý sa na plánovaných bilbordoch neobjaví celkom určite, druhý takmer určite nie a tretí tých dvoch drží tým, že ďalej zostáva bývať v rezidencii Bonaparte.“ Podľa jeho názoru môže Smer posilňovať komunikačný tím donekonečna, ale na veci sa nič nezmení, kým nepochopia, že táto a iné kauzy sú ich hlavným problémom.

    - Reklama -