OĽaNO investovalo iba do augustovej bilbordovej kampane 45-tisíc. Chceli sme ľuďom otvoriť oči, že keď budú apatickí, nedokážu nič, vraví Igor Matovič

17.8.2015 17:30

Opozičné OĽaNO investovalo iba do augustovej bilbordovej kampane 45-tisíc eur a pripravujú aj ďalšie.

OĽaNO investovalo iba do augustovej bilbordovej kampane 45-tisíc. Chceli sme ľuďom otvoriť oči, že keď budú apatickí, nedokážu nič, vraví Igor Matovič
Foto: ReproFoto: ta3.com
Popis: Igor Matovič ponúka pôžičku 3 milióny eur Radoslavovi Procházkovi

„Bilbordy s mottom Zlo zvíťazí, ak dobrí ľudia neurobia nič, sme si objednávali na august. Dali sme ich do obehu trochu neskôr, lebo boli objednané ako last minuty, takže nebolo to úplne na začiatku mesiaca. Malo by ich byť okolo 500 a celkové náklady by mali byť okolo 45-tisíc aj s DPH,“ priblížil predseda strany Igor Matovič.

Do konca roka OĽaNO plánuje ďalšie bilbordové kampane, Matovič ich zatiaľ nekonkretizoval. Terajšia kampaň podľa Matoviča nepropaguje osobnosti a tváre strany, ale myšlienky. „My sme išli úplne iným spôsobom ako všetci ostatní. Tí sa tam prezentovali, tváričky si ukazovali, v bielych košeliach, vyhrnuté rukávy, ako to dokážu? My sme jednoducho chceli ľuďom otvoriť oči, naozaj nabudiť ľudí, že keď ľudia budú apatickí, tak v tom prípade nedokážeme vôbec nič, že keď chceme zlo poraziť, dokážeme to iba spolu. Vtedy, keď sa dobrí ľudia zlu postavia čelom,“ uzavrel predseda obyčajných ľudí.

Ste politik? Zverejnite bez redakčných úprav všetko, čo chcete. Zaregistrujte sa TU.
Ste čitateľ a chcete komunikovať s politikmi? Zaregistrujte sa TU.

autor: SITA
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Ďalšie články z rubriky

Nagy: Koalícia by bola ohromným rizikom, otvorená spoločná kandidátka je jediným riešením

0:03 Nagy: Koalícia by bola ohromným rizikom, otvorená spoločná kandidátka je jediným riešením

ROZHOVOR Stále rokujeme, hovorí o možnosti predvolebnej spolupráce s SMK a Maďarským fórom bývalý eu…