Komu počas kampane fandili televízie? Najviac sa so Smerom stískala TA3

3.3.2016 6:54

Spravodajská televízia TA3 s blížiacim sa termínom volieb prináša stále viac pozitívnych informácií o vláde Roberta Fica. Skôr pozitívne o vláde Smeru informuje aj súkromná televízia Joj a verejnoprávna RTVS. Vyplýva to z výsledkov monitoringu organizácie Memo 98.

Komu počas kampane fandili televízie? Najviac sa so Smerom stískala TA3
Foto: SITA
Popis: Premiér a predseda strany Smer-SD Robert Fico

Memo 98 sledovala hlavné správy televízií v čase od 13. do 28. februára. Podľa analýzy vo všetkých televíziách dominovali informácie o vláde. Najviac času vláde venovala Joj, 65 percent. Najmenej Markíza, asi 30 percent času.

Na rozdiel od minulých volieb až tri televízie priniesli o vláde viac pozitívnych ako negatívnych informácií. Jediná TV Markíza informovala o vláde skôr negatívne,“ konštatuje správa. Podľa Memo 98 televízie aj predchádzajúcim vládam pred voľbami poskytovali dominantný priestor, boli však nastavené skôr kriticky.

Správa televízii TA3 vyčíta jednostrannosť a nedostatok názorovej plurality. „Merali iba malý časový úsek hlavných správ, pričom TA3 je spravodajská televízia, ktorá prináša spravodajstvo celý deň,“ konštatuje hovorkyňa Martina Mečiarová.

Celý článok nájdete TU.

Ste politik? Zverejnite bez redakčných úprav všetko, čo chcete. Zaregistrujte sa TU.
Ste čitateľ a chcete komunikovať s politikmi? Zaregistrujte sa TU.

autor: zp
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Ďalšie články z rubriky

Matovič zúrivo útočil na KDH. Už viem prečo. Hlina reaguje na spoločný postup KÚ a OĽaNO

20:01 Matovič zúrivo útočil na KDH. Už viem prečo. Hlina reaguje na spoločný postup KÚ a OĽaNO

Mimoparlamentná strana Kresťanská únia (KÚ) pôjde do nadchádzajúcich parlamentných volieb na kandidá…