Je najvyšší čas! Finančná správa spustila reklamu na sociálnej sieti

    0
    Logo systému eKasa (Autor: financnasprava.sk)

    Finančná správa spustila reklamu na sociálnej sieti s názvom “je najvyšší čas!” Je to heslo kampane, v ktorej chatbot FS Taxana vyzýva podnikateľov, ktorí ešte stále neevidujú tržby v systéme eKasa, na čo najskoršie pripojenie.

    “V textovom oznámení upozorňuje podnikateľov na to, že čo najskorším pripojením sa k systému sa vyhnú náporu v posledných dňoch roka. Kapacity servisných technikov zo spoločností, ktoré dodávajú eKasu, môžu byť totiž rezervované na dlhší čas vopred,” pripomenula hovorkyňa Finančného riaditeľstva SR Ivana Skokanová.

    Podnikatelia musia v eKase evidovať tržby okamžite po jej dodaní výrobcom, dovozcom alebo distribútorom. Reklamná kampaň na sociálnej sieti dopĺňa prechádzajúce opatrenia.

    Vo štvrtok (10. 10.) rozposlala finančná správa do elektronických schránok na portáli finančnej správy softwarningové upozornenie tým podnikateľom, ktorí ešte neevidujú tržby v systéme eKasa.

    Na daňových a colných úradoch sú zároveň k dispozícii informačné letáky či plagáty. Tie bude finančná správa distribuovať aj na ďalšie štátne či samosprávne inštitúcie.

    Podnikatelia musia začať evidovať tržby elektronickými registračnými pokladnicami pripojenými online na systém finančnej správy najneskôr do konca roka. Za nesplnenie tejto povinnosti im hrozia vysoké pokuty.

    V súčasnosti FS eviduje 132.552 pripojených elektronických registračných pokladníc z celkového počtu viac ako 200.000.

    - Reklama -