Facebook mení Instagram na obchodnú platformu. Bude fungovať ako e-shop

    0
    Ilustračná snímka. (Autor: TASR)

     Medzi partnermi na začiatku sú napríklad Adidas, H&M, Zara, Nike a Uniqlo, ale aj luxusnejšie značky, ako Prada, Dior, Burberry a Balmain. Ďalšie značky by mali pribudnúť v najbližších mesiacoch, uviedol v utorok Instagram. Nevyjadril sa však, kedy bude služba k dispozícii v iných krajinách.

    Mnohé značky používajú fotografické platformy, ako sú Instagram a Pinterest, na prezentáciu svojich produktov. Takže priamy predaj cez tieto platformy je už dlhší čas považovaný za ďalší logický krok. Pinterest odnedávna umožňuje firmám v USA ponúkať cez jeho aplikáciu kompletný katalóg ich produktov. V prípade Facebooku je nakupovanie cez Instagram aj potenciálnym dôležitým zdrojom príjmov v budúcnosti. Instagram má po celom svete vyše jednej miliardy užívateľov.

    - Reklama -