PRIESKUM ukázal, s čím sú Slováci najčastejšie nespokojní v obchodoch. Kritickí sme boli nielen ku kvalite potravín

    0
    Ilustračná foto. (Autor: pixabay.com)

    Spotrebitelia poslali vyše 1070 hodnotení.

    “Okrem kvality produktov a prístupu personálu sa do popredia dostali nesprávne cenovky pri tovaroch. To znamená, že zákazníci sú v obchodoch často zmätení, skutočnú cenu sa niekedy dozvedia až pri pokladni, cenovky nesedia s predávanými tovarmi alebo výška zľavy či akcie nie sú zohľadnené vo výslednej cene,” opísal Dominik Miša zo spoločnosti Staffino. To sú podľa neho asi najprekvapujúcejšie zistenia prieskumu.

    Konkrétne je s čerstvosťou a kvalitou produktov nespokojných 24 % zákazníkov, na neochotný a náladový personál sa sťažuje 21 % účastníkov prieskumu a 12 % zákazníkov prekážajú nesprávne cenovky pri tovare. 

    S nedostatkom slovenských výrobkov na pultoch je pritom nespokojných 10 % zákazníkov a 9 % ľudí prekáža čas vybavenia pri pokladni. “Dlhé rady pri pokladniach nie sú zrejme už takým problémom ako kedysi, no stále ich supermarkety celkom neeliminovali,” uvádza prieskum.

    Súčasne sa približne 8 % ľudí sťažuje na kvalitu a cenu akciových produktov. Keď supermarket vyhlási akciu, buď je pôvodná cena takmer rovnaká s akciovou, alebo sa akciový tovar rýchlo vypredá a už nie je dostupný – to sú hlavné postrehy zákazníkov na zľavnený tovar.

    Zároveň je 7 % ľudí nespokojných s neprehľadným usporiadaním sortimentu. 

    - Reklama -