Islam a dobytie Európy: Správa o tom, čo je už stratené a čo sa ešte dá zachrániť

    0
    Ilustračná fotografia (Autor: SITA)

    „Príslušníci politických a mediálnych elít tvrdia, že kritika islamu môže prispieť k radikalizácii umiernených moslimov. Takýto argument však budí značné pochybnosti. Mohli by sme totiž namietať, že práve nedostatok kritiky viedol k znovuzrodeniu militantného islamu. Namiesto prípadnej kritiky prijali západné vlády, médiá, akademické obce aj cirkvi tézu, podľa ktorej nemajú zverstvá páchané v mene islamu s islamom nič spoločné,“ čuduje sa Kilpatrick.

    Chaos spôsobený teroristickými útokmi v Európe je podľa Kilpatricka dôsledkom neznalosti islamu. „Jej výsledkom je potom takmer úplná absencia negatívnych správ o islame. Znalci islamskej kultúry pritom aj bez migračnej krízy poukazovali na to, že neustály prísun moslimských migrantov môže v najbližších rokoch spôsobiť problémy. Lenže o týchto dôsledkoch sa prakticky vôbec nediskutovalo. Mohlo sa hovoriť len o tom, že cudzinci vyriešia nedostatok pracovných síl a prinesú kultúrne obohatenie,“ uvádza.

    „Taká bola oficiálna línia. Ak ste sa od nej čo i len trochu odchýlili, mohli ste očakávať stratu zamestnania alebo aj súdne stíhanie. Písať niečo negatívne o moslimskej migrácii na Facebooku vám mohlo zaručiť návštevu polície. Ak ste nedokázali povedať o islame nič pozitívne, mali ste radšej mlčať. Kritika islamu je v Európe v podstate považovaná za trestný čin. Napriek tomu sa radikáli prejavujú čoraz hlasnejšie. Problém teda nebola kritika, ale naopak – mlčanie.“

    Prakticky nikto podľa Kilpatricka verejne nehovoril o no-go zónach, uplatňovaní práva šaría, polygamii a vynútených manželstvách, znásilňovacej epidémii atď. „Teraz sa o všetkom začína hovoriť, ale možno je už neskoro na to, aby sa podarilo zabrániť úplnej kapitulácii pred islamom. Švédsko tomuto osudu zrejme neujde. Vo Francúzsku je zase pravdepodobné, že vypukne krvavý konflikt,“ predpovedá Kilpatrick.

    „Ak nemôžeme kritizovať náboženskú vieru, pretože by sme zranili city veriacich, tak sme neprávom vytýkali chyby aj nacizmu, komunizmu a japonskému imperializmu. Obvykle sme sa kritiky náboženstva v minulosti zdržali. Ži a nechaj žiť je všeobecne rozumný prístup. Ale ak konkrétne náboženstvo zastáva názor, že je vašou povinnosťou konvertovať, podriadiť sa alebo zomrieť, tak už uvedený prístup nie je možný. A tak je to práve s islamom. Predstierať, že je to inak, sa rovná samovražde,“ uzatvára Kilpatrick.

    Celý text si môžete v angličtine prečítať TU.

    - Reklama -