Čím chcú strany osloviť voličov? Veď ani nemajú program

    0
    Billboard SDKÚ-DS 2015 (Autor: orm)

    Podľa Luboša Sirotu bude predvolebnej kampani dominovať téma utečencov, sociálne balíčky, nejaké tie korupčné škandály, ale s určitosťou nie ekonomické reformy.

    Nekoncepčné istoty

    „Smer-SD pokračuje vo svojej politike nekoncepčných ,istôt‘, sľubuje a z cudzieho rozdáva sociálne balíčky, pravica je roztrieštená, nečitateľná, vyprázdnená a zamestnaná sama sebou. Slovensko síce ťaží z ekonomického oživenia v Európe, rastie výber daní a klesá nezamestnanosť, no na druhej strane strácame konkurencieschopnosť a táto skutočnosť nás v krátkom čase dobehne,“ zhodnotil predvolebné ovzdušie prvý viceprezident Republikovej únie zamestnávateľov.

    Pred štyrmi rokmi mal Smer vo svojom programe ekonomické vízie typu: kombinácia verejných a súkromných investícií do výstavby diaľníc, atómových elektrární. Podľa Sirotu sa Smeru nepodarilo splniť takmer nič.

    Pidistrany bez gazdu

    „O nič lepšie to však nie je ani na strane opozície. Pravicové straničky, ktoré sa v minulosti zvykli chváliť svojou ekonomickou kompetenciou, sa dnes vo väčšine prípadov snažia bojovať o voliča skôr nezaujímavými politickými prestupmi z ministrany do pidistrany, hľadaním gazdu pravice. Ak si odmyslíme polotovar v podobe Agendy 2020 z dielne SaS, nenájdeme prakticky nikoho, kto by sa aspoň tváril, že už má k dispozícii konkrétnu víziu, ako pomôcť konkurencieschopnosti Slovenska,“ píše Luboš Sirota.

    Celý komentár si môžete prečítať TU

    - Reklama -